streda 30. marca 2011

To be continued

Ach, trochu tu tento blog zanedbávam na úkor personal notepadu na kyberii (http://kyberia.sk/id/4585014), takže mala by som sem hodiť aspoň nejaký malý update... čo sa deje atď...

Nuž, deje sa :D
Síce viac na tej príbehovo-scenáristickej úrovni ako na niečom viditeľnom, ale je to podľa mňa rovnako (ak nie viac!) dôležité, čiže venujem teraz veľa energie štúdiu dramaturgie a scenáristiky a všetko čo sa naučím sa snažím hneď aplikovať do hry. Hra sa teraz pre mňa stala vlastne takým pokusným ihriskom, kde si skúšam tvoriť rôzne príbehy a questy a je to veľmi poučné a zábavné :)
Stvorila som do hry ďalšiu romancovateľnú NPC (asi pod vplyvom Dragon Age 2 a dramaturgickej krivky, ktorú som si vyvinula špeciálne pre romance v hrách) a... idem to rozhodne vyskúšať ;) Ale neprezradím, ktorá postava to je, lebo chcem otestovať, či na ňu budú hráči reagovať inak ako na ostatné. Experiment? Možno. Lekcia? Určite.

Žiadne komentáre: