štvrtok 17. júna 2010

Krátke intervjú, dlhý príbeh

Sláva, už niekoľko dní podchvíľou rozmýšľam ako formulovať ďalší (vysvetľovací) príspevok, v ktorom by som zároveň povedala niečo o sebe, niečo o diplomovke a niečo o tom, v akom stave je hra teraz. A tu ľaľa J Na pomoc mi prišli noviny Trnavský hlas a ich redaktorka Katarína Rosinová:  


Článok je vo formáte PDF. Pre stiahnutie klikni na obrázok. And don't forget to enjoy :)

4 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

wau, dajú sa zohnať ešte v tlačenej podobe, že by som si ten článok nechal podpísať :)

Veronika povedal(a)...

fuuu tak to veru netuším, včera to bolo v predaji...

Viliam Búr povedal(a)...

Blahoželám, celebrita! :-D

Teším sa, že to dobre dopadlo, lebo som dva roky netrpezlivo čakal. Myslím si, že bez použitia existujúceho enginu by to bolo podstatne ťažšie; asi nemožné. Ale ide o to, čo presne si si chcela precvičiť. Veď aj taký Jason Rohrer občas používa enginy a ide mu to dobre.

Ešte k tomu článku by som dodal, že všeobecne, ženy, ktoré vedia používať rozum, sú sexi... ale dlhodobo iba pre mužov, ktorí tiež vedia používať rozum; tí druhí sú síce spočiatku hrdí na to, akú "exotiku" zbalili, ale neskôr z toho majú komplexy. Ale to zrejme vieš.

Tak sa teda teším na oficiálnu verziu. ;-)

Veronika povedal(a)...

Ďakujem Viliam :)

Nuž samozrejme, bez enginu by som sa do niečoho takého nikdy nebola ani len pustila. Ale naučilo ma to mnohému (a ešte stále sa dokážem prekvapiť aká som lamka :)). Ak by som sa vrhla na niečo ďalšie, tak už asi využijem iný engine, ale stále to bude "engine", programovať stále neviem, takže fandím každému, kto vyvíja tieto skvelé editory (napr. chalanom z Visionaire Studio.